Skip to main content

Održavanje Državnih prvenstava školskih sportskih društava u 2021/2022.

Izvršni odbor Hrvatskog školskog saveza je na sjednici održanoj 11. listopada 2021. donio Odluku da se provedu natjecanja Državnog prvenstva školskih sportskih društava za sljedeće sportove: badminton, kros, plivanje, gimnastika, judo i šah.

 

Vremenik natjecanja možete preuzeti ovdje: https://www.skolski-sport.hr/sites/default/files/2021_11/vremenik%202021.-2022_5.pdfNapomena: Vremenik se mijenjao 11.11. i dokument koji preuzimate je aktualan. Imate li otprije preuzeti Vremenik, molimo Vas da se referirate na novi.

 

Sve relevantne informacije o nastupu na Državnom prvenstvu objavljene su na mrežnim stranicama HŠSS-a: https://skolski-sport.hr/index.php/arhiva-drzavnih-prvenstava/2021-2022

 

Odabirom svakog pojedinog natjecanja imati ćete priliku pročitati/preuzeti važne informacije:

 

  • Upute školama, raspored prijevoza autobusa, brojevi vozača autobusa, rezultati ždrijeba, raspored igranja, rezultati natjecanja, priznanja i slično.

 

Drugi kanal slanja obavijesti bit će e-mail adrese škola i voditelja ŠSD-a, stoga Vas molimo da obratite pozornost na Vaše sandučiće dolazne pošte u smislu provjere stupnja popunjenosti, ali i pregleda mape neželjene pošte.

 

S obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju iz Uputa ravnateljima i voditeljima izdvajamo važnije informacije:

 

Na Završnici Državnog prvenstva školskih sportskih društava Republike Hrvatske u badmintonu može se prisustvovati samo uz predočenje važeće COVID potvrde ili brzog antigenskog testa ne starijeg od 48h (potvrde i testovi će se morati dati na uvid kod ulaska u autobus).

 

Svi sudionici koji se trebaju testirati, neka to učine DAN PRIJE PUTOVANJA (za badminton je ponedjeljak 22.11., za natjecanje u krosu je to srijeda 24.11. a za natjecanje u plivanju je to ponedjeljak 29.11.) radi vremena valjanosti COVID potvrde. Trošak testiranja za onoliko učenika koliko ih nastupa i voditelja snosi HŠSS. 

 

Voditelje ekipa molimo da se s pitanjima povezanim s plaćanjem  troškova testiranja obrate svojim županijskim tajnicima (kliknite, molimo Vas da na ovu poveznicu: https://www.skolski-sport.hr/zupanijski-savezi kako biste saznali kontakte tajnika). Županijski tajnici dobit će od HŠSS-a detaljne upute o provedbi plaćanja testiranja. Molimo voditelje da se na vrijeme prijave ili predbilježe na testiranje kako bi na vrijeme stigli ishoditi COVID potvrdu.

 

Ukoliko netko od učenika bude pozitivan, u tom će slučaju lokalni epidemiolozi odlučiti o eventualnoj samoizolaciji ostalih učenika, odnosno ukoliko ostali učenici ne trebaju u samoizolaciju, voditelj i škola trebaju organizirati testiranje rezervnog učenika, ali o vlastitom trošku.

 

Vrlo je važno shvatiti ozbiljnost situacije; posebnu pozornost skrećemo svima koji kreću na put da niti u kojem slučaju ne vode djecu koja imaju povišenu temperaturu neovisno o negativnom testu.

 

Ukoliko se za vrijeme boravka dogodi da neko od djece razvije simptome, obavijestit će se roditelji i zamoliti da dođu po svoje dijete. Molimo Vas da o tome obavijestite sve roditelje učenika.

 

Za vrijeme boravka u hotelu, u dvorani i na tribinama SVI moraju nositi masku preko usta i nosa, osim natjecatelja koji igraju.

 

Nažalost, nećemo biti u mogućnosti organizirati velike svečanosti otvaranja i podjele medalja, ali moramo biti svjesni da živimo u teškom vremenu i da je dolazak na Završnicu već dobitak i nastojmo ga zajedno učiniti što boljim.

 

Za sve ekipe, Hrvatski školski sportski savez organizira prijevoz iz mjesta u kojem se nalazi škola. RASPORED POLASKA AUTOBUSA (vrijeme i mjesto polaska), naći ćete na stranicama HŠSS-a i dobiti na svoje mail adrese zajedno s brojevima vozača dan prije puta. Napominjemo da na mjestu polaska autobusa treba biti najmanje 15 minuta ranije.

 

Za sve sudionike osiguran je puni pansion koji započinje prvi dan s večerom.

 

Za sudionike natjecanja u badmintonu koje traje 3 dana raspored je sljedeći:

 

  • Ekipe koje su prvoplasirane u skupinama ostaju do 25. studenog  i završavaju s ručkom

 

  • Ekipe koje su drugo i trećeplasirane u skupinama odlaze kući 24. studenog i završavaju s ručkom. Za njih će biti organiziran prijevoz o čemu će biti obaviješteni pravovremeno.


Dodatne informacije i pitanja možete postaviti e-mailom na ured@skolski-sport.hr.