Iskaznice – često postavljana pitanja


ISKAZNICA

HRVATSKOG ŠKOLSKOG SPORTSKOG SAVEZA

-najčešće postavljena pitanja-

ZAHTJEV ZA KORIŠTENIM OIBOM VEĆ POSTOJI

Zahtjev pod tim oibom je već predan i registriran u bazi podataka ili je već napravljena iskaznica pod tim oibom te vam iz tog razloga sustav ne dozvoljava napraviti novi zahtjev. Probajte ponovno ispuniti zahtjev nakon punog sata ( TADA SE BRIŠU SVI NEPOTPUNI ZAHTJEVI) a ako želite provjeriti što je točno pošaljite taj oib na email [email protected] i odgovorit će vam se u najkraćem mogućem roku.

ŠTO DA RADIM KAD PROGRAM NE ŽELI UČITATI FOTOGRAFIJU?

To je najosjetljiviji dio cijelog postupka predavanja zahtjeva. Fotografija je ili prevelika ili premala te je potrebno dovesti na potrebnu veličinu. Ona mora biti VEĆA od 300 * 374 px. Fotografiju preporučujemo napraviti tako da mobitelom ili digitalnim fotoaparatom fotografirate učenika ispred bijelog zida da se vide glava i ramena i prebacite je na željeno mjesto na računalo. Ako vam i dalje neda pošaljite oib i fotografiju koju imate na email : [email protected] da se obradi i da vam se vrati.
PRIMJER OBRADE FOTOGRAFIJE U PROGRAMU PAINT

NISAM DOBIO ZAHTJEV U PDF U NA EMAIL, ŠTO ĆU SAD?

Ako je zahtjev ispravno popunjen i poslan na vaš email bi trebao najkasnije slijedeći radni dan stići zahtjev u PDf-u. UKOLIKO GA NE DOBIJETE SLIJEDEĆI RADNI DAN ODMAH SE JAVITE NA [email protected]   ili na tel :  01 6126 147

GUMB NASTAVAK JE „ZALEĐEN“

Provjerite da niste zaboravili unijeti neki od traženih podataka i je li vam oib ispravan ( mora imati 11 znamenki).

NIJE MI SE POKAZALO MJESTO ZA UPIS EMAIL-a, TREBAL LI BITI ZABRINUT/A?

Ni najmanje. Nakon učitavanja slike i potvrđivanja podataka u prikazanom prozoru trebate doći do drugog dijela aplikacije gdje se prikaže učitana slika. Povlačenjem miša preko lica učenika obilježite dio koji će biti na iskaznici, dok se ne pojavi zelena kvačica sa strane, i onda upisujete i potvrđujete email.

MOŽE LI SE UPOTRIJEBITI FOTOGRAFIJA S PUTOVNICE ILI OSOBNE ISKAZNICE?

Može, ako je fotografija čista, bez ikakvih pečata preko, ispravno skeniran samo bitni dio (glava i ramena učenika) i prebačena na računalo.

ŠTO KAD IZGUBIM ISKAZNICU HŠSS-a ?

Ako ste izgubili iskaznicu Hrvatskog školskog sportskog saveza (plastična kartica) obavijest o tome pošaljite na adresu elektroničke pošte [email protected]. U obavijesti svakako navedite ime i prezime učenika koji je izgubio iskaznici te OIB (dobro provjerite da OIB ima 11 znamenaka). Nakon primitka obavijesti iskaznica koja je izgubljena biti će obrisana, a kada primite obavijest elektronskom poštom o tome da je brisanje obavljeno, tada zatražite izdavanje eIskaznice.

Ako ste kojim slučajem izgubili elektronsku poštu u kojoj smo vam poslali korisničko ime i pristupne podatke pomoću kojih ćete s Interneta preuzeti eIskaznicu, onda na adresu elektroničke pošte [email protected]  pošaljite ime prezime i OIB učenika te adresu elektroničke pošte na koju ćemo vam poslati korisničko ime i lozinku za preuzimanje eIskaznice.

ŠTO KAD UČENIK PROMIJENI ŠKOLU ?

U tom slučaju potrebno je vratiti staru iskaznicu u HŠSS, Buzinski prilaz 2, 10000 Zagreb., poštom ili osobno donijeti. Kad je dobijemo, onda se učenik pod tom iskaznicom i tom školom briše iz baze i radite novi zahtjev, kao i prvi put. Ako je učenik promijenio školu i izgubio iskaznicu onda napišite dopis sa kratkim objašnjenjem i svim podacima učenika na email : [email protected]   i izbrisat ćemo ga iz baze pa se slobodno radi novi zahtjev na novu školu.
UČENIK IMA ISKAZNICU A PONAVLJA RAZRED?

Iskaznicu je potrebno vratiti u HŠSS, izbrisat će se iz baze i radit će se novi zahtjev za novu iskaznicu.

ŠTO AKO JE U ZAHTJEVU UNESEN POGREŠAN PODATAK?

Jednostavno pošaljite broj zahtjeva NA [email protected] i napišite koja je greška,  ispravit ćemo je i poslati vam ispravljen zahtjev na email s kojeg je upit poslan. Svaki podatak možemo mijenjati osim fotografije učenika i naziva škole.

Ako je, međutim, postavljena fotografija s kojom niste zadovoljni ili ako je na fotografiji osoba čiji podaci nisu u zahtjevu ili je krivi naziv škole, pošaljite broj zahtjeva na [email protected] . Takav ćemo zahtjev izbrisati, a vi ćete nakon što dobijete informaciju da je zahtjev izbrisan, ponoviti postupak zahtjeva za izradom iskaznice.

Za sve ostale informacije vezane uz izdavanje iskaznica obratite se na tel :
01 6126 147
ili na email : [email protected]